Οι (παρα)αμοντάριστες σκέψεις μου!
Γράφει η Νανά Παλαιτσάκη...
Με 40% αποχή, ο μεγάλος νικητής είναι ο φραπέ. Τι ρωτήσατε; Αν έκανε δηλώσεις; Φυσικά και όχι. Είναι μεγάλη ντίβα, κουκλιά μου, για να συναγελαστεί με την «πλέμπα». Πιο εύκολο βρίσκω να αλλάξει ονομασία ο Μαραθώνας και να λανσαριστεί σαν «Η» Μαραθώνας, παρά ο Ηλίας Ψινάκης να αποποιηθεί τον τίτλο «της» δημαρχέσας, με τον οποίο θα πλασάρεται από εδώ και στο εξής. Ο καλύτερος δήμαρχος θα αποδειχθεί, κατά τη γνώμη μου, «η» Ψινάκης - Θεά - δημαρχέσα, γιατί είναι ο μόνος που μπορεί ακόμη και τις πεταμένες πάνες μωρού να τις πλασάρει σαν «art» άποψη-παρέμβαση στο πευκόδεντρο.
Και τώρα σας αναδεικνύω κάτι που αναρτήθηκε στο Facebook. Μαραθώνας, 490 π.Χ... Νενικήκαμεν! Μαραθώνας 2014 μ.Χ... Νενικήκαμεν, μωρή κουλή! Και μιας και είμαστε στα εκλογικά, τι χουνέρι πάθανε οι δημοσκόποι, πω, πω, πω, πω
Ο κύριος Νικολακόπουλος στο Μega είπε το καταπληκτικό: «Μπερδευτήκανε» στα exit polls, γιατί οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ φτάνανε χαμογελαστοί, ενώ όσοι ψήφιζαν τα κυβερνητικά κόμματα «την έκαναν». Κύριε Νικολακόπουλέ μου, αν ήταν έτσι, όλες όσες χαμογελάμε σε άντρες θα τους παίρναμε και βόλτα. Και η Τζοκόντα χαμογελάει, αλλά δεν μάθαμε ποτέ τον λόγο. Να είστε καλά πάντως, μου φτιάξατε τη διάθεση.
Ο Σταύρος και οι 22χρονοι
Και τώρα ήρθε η ώρα για τα Ποτάμια. Ο Θεοδωράκης ο Σταύρος με συντάραξε με τις δηλώσεις του στους δημοσιογράφους τη Δευτέρα το πρωί. Είπε ότι «το Ποτάμι έχει τη λύση, γιατί δεν περιλαμβάνει άτομα που να ανήκουν σε κομματικούς σωλήνες (!)». Το πιο συνταρακτικό; Η «λύση»-πρόταση του «Ποταμιού», που ηγείται ως αρχικαπετάνιος στην πιρόγα (Δεν μπορώ να γράψω ακόμη «καράβι», γιατί το «Ποτάμι» μοιάζει να έχει τέτοιο βάθος που ακόμη πέστροφες δεν μπορούν να αναπτυχθούν): «Θα προχωρήσουμε με... σύνθεση». Αντε πες μου εσύ τώρα τι να καταλάβει ο Μάνος των 22 χρόνων όταν ακούσει ότι η «σύνθεση» είναι η αντιπρόταση στα διλήμματα που βάζουν οι «κομματικοί σωλήνες». «Σωλήνες και σύνθεση». Απίθανα εκκεντρικό το βρήκα. Μη σας γράψω ότι έκανα «εικόνα» τον Πάγκαλο βαλμένο σε «σωλήνα».
Μη σκάτε όμως, ο Σταύρος δεν απευθύνεται σε σας που διαβάζετε τώρα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ», ούτε στις φιλενάδες μου, που παίζουνε μπιρίμπα. Απευθύνεται, λέει, σε πολύ νέους ψηφοφόρους. Πάρτι ετοιμάζουν με μπιρόνια οι οπαδοί του «Ποταμιού».
Είμαι απολύτως βεβαία ότι μόλις τον ακούσουν να μιλάει οι εικοσάρηδες, θα γκουκλάρουνε τη λέξη «Ποτάμι», θα πάνε στο «εικόνες», θα ανακαλύψουν ότι δεν ταυτοποιούν οι φωτογραφίες το πρόσωπο του Σταύρου και θα κάνουν delete στις εντολές. Αυτό το έχει καταλάβει ο Σταύρος;
Ή πιστεύει ότι οι 22χρονοι βλέπανε τους «Πρωταγωνιστές»; Αν είχα το θάρρος να του έδινα συμβουλή του Σταύρου, θα του πρότεινα, πριν αναφερθεί στους πολύ νέους ψηφοφόρους, να κάνει βόλτες για να ακούσει πώς μιλάνε. Η γλώσσα της επικοινωνίας που υιοθετεί για να την κατανοήσουν οι «νέοι του» θέλει υπότιτλους, αγάπες μου.
Η τελεία του Απόστολου
Κοντολογίς, έρχονται και τα σημεία στίξης. Μπας και είναι τα ερωτηματικά; Μπας και είναι τα κόμματα; Μπας και είναι τα αποσιωπητικά;
Οχι, μωρά μου! «Σε λίγο έρχεται η τελεία», δήλωσε ο Απόστολος Γκλέτσος μετά τη σαρωτική του νίκη στη Στυλίδα! Μπράβο, Απόστολε!!!! Με σχεδόν 70% ποσοστό, αποθεώθηκε. Ο Απόστολος κάνει το δημαρχιλίκι τελικά με το ίδιο πάθος που χορεύει ζεϊμπέκικο. Πολλοί δεν το περιμένανε να κατεβεί ως υποψήφιος. Αποτέλεσμα; «Αιωνίως» στην περιοχή ο Γκλέτσος θα υπάρχει ως πρώτος πολίτης, χώρια που εργάζεται ασταμάτητα, με το ίδιο πάθος σαν να πρωταγωνιστούσε στο «Λεωφορείον ο πόθος» στη θέση του Μάρλον Μπράντο.
iΜέχρι και πέρυσι, τη Ζέτα την έβλεπα ως μια ωραία γυναίκα, που όμως, μπροστά στην κάμερα, έμοιαζε να «παίζει» τον ρόλο της παρουσιάστριας, χωρίς να νιώθει παρουσιάστρια.
iΤώρα στο Μega, όσο την έχω δει (και αυτό γιατί στο συγκεκριμένο σόου μόνο ως «περαστική για λίγο» κάθομαι), είναι εξαιρετικά άνετη. Επιτέλους! Μετά από αρκετά χρόνια, γνωρίζω τη Μακρυπούλια ως παρουσιάστρια και είναι πολύ καλή. Είναι η αποκάλυψη για μένα φέτος.
iΕμαθα ότι στην Αγγελική Νικολούλη έχει ανατεθεί έρευνα. Αναζητά απεγνωσμένα τα ποσοστά του Αρη Σπηλιωτόπουλου.
Τα ξέρω όλα...
Εμαθα ότι η Ελεονώρα Μελέτη από τους πόνους που είχε στη μέση, πριν από τη μεγάλη κρίση, δεν μπορούσε ούτε καν να καθήσει στην καρέκλα του μακιγιάζ. Και επειδή πολλά γράφτηκαν και ακούστηκαν, ξέρω πολύ καλά ότι το πρόβλημά της είναι πολύ σοβαρό, σε σημείο που πιθανόν να την καθηλώνει αρκετές ημέρες τον χρόνο. Για τους καχύποπτους, δεν διατηρώ καμία επαφή με το «περιβάλλον της παρουσιάστριας, ούτε με την ίδια». Απλώς, επειδή εξαιτίας του δικού μου θέματος υγείας, έχω «καλές άκρες» (αχαχαχαχα) στα περισσότερα νοσηλευτικά ιδρύματα της Αττικής, ξέρω πολλά για πολλούς. Φυσικά και δεν δημοσιοποιώ τίποτα ποτέ. Γράφω για το θέμα της επειδή το δημοσιοποίησε στις πραγματικές διαστάσεις του η μητέρα της.
Οι λεχώνες της τηλεόρασης
Οι λεχώνες της τηλεόρασης διαφέρουν από τις λεχώνες της καθημερινής ζωής. Η Φαίη Σκορδά βγήκε από το μαιευτήριο φορώντας σορτσάκι. Καταρχάς, να τους ζήσει το μωράκι. Κατάλαβα όμως, βλέποντας και τη Φαίη, ότι οι εγκυμονούσες και οι λεχώνες που είναι τηλεπαρουσιάστριες δεν έχουν καμία σχέση με τις γυναίκες που κυκλοφορούν ελεύθερες. Δεν έχω βρει ούτε μία που να εγκυμονεί, ξεκινώντας από τον εαυτό μου. Τι ρωτήσατε; Αν θυμάμαι; Φυσικά. Απλώς δεν ήμουνα «τηλεοπτική εγκυμονούσα». Και πανάδες είχα βγάλει στο πρόσωπο και τα χείλια μου είχαν πρηστεί και η μύτη μου και το τζιν μου για να το ξαναφορέσω πέρασαν τέσσερις μήνες. Καλά να είναι όλα τα κορίτσια της τηλεόρασης, κουκλάρες γίνονται όταν εμφανίζονται με τις κοιλούμπες και καρακαλλονές βγαίνουν από το μαιευτήριο. Τελικά, μια «λεχώνα» της τηλεόρασης και μια «λεχώνα κανονική» έχουν τόση σχέση όση ο Ψινάκης με τον Βασίλη Λεβέντη.