Οι (παρα)μονταρισμένες σκέψεις μου
Γράφει η Νανά Παλαιτσάκη...
Σεπτέμβρης, «η αποθέωση του θα». Χαρμολύπη, αναγνωστάρια μου, έφερνε και φέρνει πάντα ο Σεπτέμβρης. Ο Αύγουστος μας κούνησε μαντήλι, παίρνοντας στα μπαγκάζια του όσες προσδοκίες φαντασιωθήκαμε ότι θα έφερνε. Και ο Σεπτέμβρης καλεί για «επαναπροσδιορισμό πορείας». Για να τη «βγάλουμε καθαρή», όσο το δυνατόν, ας κρατάμε «μίνι νεσεσέρ» για τις προσδοκίες που «τάζει». Αν ήταν πολιτικός, ο Σεπτέμβρης θα έμοιαζε στον Ανδρέα Παπαντρέου με τα «θα».
Ολα γύρω μου
δεν γυρίζουν ευτυχώς, αλλά μου τάζουν. Από τον Θανάση Φουσκίδη έως την Μπέσυ (κολλητή μου), που ορκίζεται ότι το άλλο μου μισό, σε αντρική version, ζει και περιμένει υπομονετικά να με βρει.
Μέχρι και ο εαυτός μου ξανα-τάζει ότι «θα» ξανακόψω το τσιγάρο, έως ότι «θα» πάψω να ασχολούμαι με τους βλάκες που με γυροφέρνουν, έως ότι «θα» πετάξω από το πατάρι τη «σαβούρα» που νομίζω ότι «κάποια στιγμή θα χρειαστώ».
Και τώρα μία ερώτηση που διαλύει (πιθανόν) την ιστορία: Τη γοργόνα του βασιλιά Αλέξανδρου ποιος θα την πληροφορήσει αν, γράφω «αν» και ξαναγράφω «αν», στον τάφο της Αμφίπολης βρεθεί αυτός που ψάχνει; Και κλείνω με τον «Μυστικό Δείπνο». Πριν μας αποχαιρετίσει ο Αύγουστος, δείπνησαν στο Ψυχικό, με τον Γιώργο Παπανδρέου παρέα, αρκετοί από την ομάδα που έχει ταχθεί να «εμβολίσει» τον Μπένυ. Τελικά, μόνο «μυστικό» δεν ήταν το δείπνο.
«Συλλεκτική» στιγμή
Οταν η Λιάνα Κανέλλη συνάντησε την Αντζελα Δημητρίου. Το «Καλοκαίρι παντού» μάς χάρισε μια μοναδική, ιστορική, «συλλεκτική» τηλεοπτική στιγμή. Και μόνο για αυτό άξιζε που δημιουργήθηκε η συγκεκριμένη εκπομπή. Είδα (πρωτομηνιά ήταν και πρωί, η εκπομπή σε επανάληψη) τη Λιάνα Κανέλλη να παίρνει συνέντευξη από την Αντζελα Δημητρίου!
«Ψηλά τα χέρια» το όνομα της ιστορικής εκπομπής εκείνης. Η Αντζελα με μαλλί σκύλου κανίς (μόδα της εποχής) και με φωνή που ακουγόταν ίδια με της κόρης της, της Ολιας ή Ολγας.
Η Λιάνα Κανέλλη ρωτάει: «Διαφέρει ο κόσμος της μέρας από τον κόσμο της νύχτας, Αντζελα;». Και η Λαίδη απαντάει: «Ναι. Ο κόσμος της μέρας δεν πετάει γαρίφαλα» (;).
Υποκλίθηκα και στο ότι έμαθα κάτι που δεν είχα εντοπίσει ως «διαφορετικότητα» του κόσμου νύχτας-μέρας, αλλά και στο ότι η Λιάνα είχε ακριβώς το ίδιο ύφος όπως όταν έκανε τη συνέντευξη με τον Οζάλ.
Και τώρα, αναγνωστάρια μου, κάτι για τη Ρούλα (το επίθετο «Κορομηλά» είναι πλεονασμός). Αν και γράφτηκε ότι θα κάνει καθημερινή εκπομπή και ένα show μία φορά τον μήνα στο κανάλι Εψιλον, εύχομαι αυτό να μην είναι αλήθεια. Αν ισχύει, θα ήθελα πολύ να τη ρωτήσω: «Γιατί, αγάπη μου, το κάνεις αυτό στον εαυτό σου;».
Τώρα και στιχουργός
Η Ελενα Ακρίτα ήταν και είναι πάντα πολυτάλαντη. Την τελευταία εβδομάδα, από το φατσοβιβλίο, μοιράστηκε μαζί μας ακόμα ένα ταλέντο της, αυτό της στιχουργού.
Εμπνευσή της η Ferrari (όχι απαραίτητα του Χατζηγιάννη).
Στίχος α: Παρ τη Ferrari και κάν τη βέρα μου, ου-ουου, και δώσε πίσω την Porsche Carrera μου...
Στίχος β: Ferrari μου, να ψάξεις να τον βρεις και να του πεις πως δεν θ αντέξω, δεν θα ζήσω. Ferrari μου, στον δρόμο του να μπεις και να του δείξεις πώς να ρθει σε μένα πίσω...
- Και τώρα μία εξομολόγηση: «Θεέ μου, μη με κάνεις να αντέξω όσα μπορώ». Και όμως... άντεξα να δω τη Λίζα Δουκακάρου να τη συνοδεύει στην ορκωμοσία του δημάρχου Πειραιώς ο Μίτσελ, ο καρα-καλλονός. Την είδα μετά και έδειξα «πόσο χάρηκα»!
iΓιώργος Τράγκας (Θείος, μεγάλος ερμηνευτής, ηθοποιός, εκδότης, θεσμός). Το αυτο-μπουγέλωμά του, αυτο-μπουγέλωμα που έκανε αφού περίμενε 15 μέρες κάποιον να του κάνει πρόταση, αποδεικνύει τη θητεία του ως «παπαδάκι σε ιερό ναό» (τότε που έτρωγε όλα τ αντίδωρα και ο ιερέας έδινε τα ψίχουλα στο εκκλησίασμα αχαχα). Το αυτο-μπουγέλωμα αποδεικνύει ότι δεν περίμενε πρόσκληση για να προχωρήσει σε... φιλανθρωπίες, αρκεί να προσφέρουν οι άλλοι!
Το συγκλονιστικό στην εικόνα, για μένα πάντα, ήταν το περιποιημένο πεντικιούρ του Γιώργου Τράγκα, καθώς δεν δίστασε να αποκαλύψει γυμνές τις πατούσες του.
iΟ Σεραφείμ Κοτρώτσος και οι selfies του. Μα, ούτε η Νίνα Λοτσάρη δεν ανεβάζει με τόσο πάθος selfies. Μας «ξετίναξε» στο φατσοβιβλίο... Εκείνος και εμείς (Λίζα Δουκακάρου - Ανδριάννα Ζαρακέλη, η αφεντιά μου και ο Σεραφείμ).
«Λιώνει» για την Αννα
Σημαντικότατο στέλεχος γραφείου Ελληνα ευρωβουλευτή «λιώνει» για την Αννα Μπουσδούκου. Οταν λέμε «λιώνει», εννοούμε σαν παγάκι που το ξέχασαν σε βότσαλο τον Δεκαπενταύγουστο. Τι και αν η παρέα του, τρώγοντας μαρινάτο γαύρο, μύδια και κολοκυθάκια τηγανητά, επιχείρησε, αναγνωρίζοντας το «πάθος» του για την κυρία Αννα Μπουσδούκου, να αποδομήσει τη μούσα του; Εκείνος, πιο «ταμένος» και από το ζεύγος Λιάγκα-Σκορδά, που προσκυνούν στην Παναγιά της Τήνου. Αχ, Αννούλα, «καις καρδιές». Και τώρα μία απορία: Θέλω να μάθω ποιος είναι εκείνος που προτείνει στην Κατερίνα Καινούργιου να φοράει στην εκπομπή τακούνι δωδεκάποντο (το κορίτσι είναι πάνω από ένα και εβδομήντα κάτι), έτσι ώστε ο Παύλος Σταματόπουλος να μοιάζει δίπλα της «νάνος».
Το τέταρτο «στεφάνι μου»
Ο εκδότης μου, ο Γιάννης Κουρτάκης, χρόνια τώρα εκδηλώνει την πρόθεσή του για «αποκατάστασή μου». «Αποκατάσταση» με την κλασική έννοια του όρου. Χρειάστηκε ενάμιση μήνα διαλογισμού για να σκεφτεί τον άντρα που θα μπορούσε να προτείνει ως σύντροφο σε μια προσωπικότητα αντίστοιχη της δικής μου. Εδρασε υιοθετώντας την τακτική «κοφτές και γρήγορες μπαλιές». Μια νύχτα Κυριακής μού ανακοίνωσε ότι θα γίνω ζευγάρι με τον Θέμη Μάλλη (που δέκα χρόνια τώρα είναι και παραμένει πιστός στην Ελεονώρα Μελέτη). Εγώ υποτακτικιά όπως πάντα (γιατί αυτό πρέπει να είναι ένα original θηλυκό) του απάντησα «ό,τι πεις». Ιδέα δεν είχα για το τι έταξε στον Θέμη, έτσι ώστε να τον πείσει να γίνει το ταίρι μου. Αποτέλεσμα: Το «Νανά-θεμα την ώρα» γεννήθηκε. Το παραπολιτικό ζευγάρι Θέμης Μάλλης - Νανά Παλαιτσάκη θα εκδηλώνει ξεδιάντροπα τις απόψεις του κάθε Σάββατο και Κυριακή από τον Παραπολιτικά 90,1, 3 με 5 το απόγευμα. Πάνω εκεί που θα χωνεύετε το μοσχαράκι κοκκινιστό της μητερούλας, εμείς θ αρχίζουμε τη φασίνα. Κλείνοντας, σας αναφέρω μία πρόβλεψη (καταδική μου): Ο ΕΝΦΙΑ θα «φάει» την κυβέρνηση. Θυμηθείτε πότε το δημοσιεύω. Φιλάρες σε όλους.