Αναγνωστάρια μου, είμαστε ακόμη ζωντανοί! Ανεμοστρόβιλοι, πλημμύρες, φτώχειες, αναδουλειές, ο τραγέλαφος με τον ΕΝΦΙΑ, συνεργάτες του πρωθυπουργού που λειτουργούν σαν «απασφαλισμένες χειροβομβίδες» (δες Γκίκας Χαρδούβελης - Αργύρης Ντινόπουλος), οι ρυθμίσεις που μας απορρύθμισαν...

Ταυτόχρονα, στην ελληνική ψυχαγωγική τηλεόραση όλοι, ανεξαρτήτως ηλικίας, παίζουν όσα παιχνίδια δεν έπαιξαν τότε που πήγαιναν στους παιδικούς σταθμούς της γειτονιάς τους, λες και έχουν μοναδικό απωθημένο «τη μακριά γαϊδούρα», ενώ οι «εξειδικευμένοι στα τηλεοπτικά» παρουσιάζουν λεπτό προς λεπτό κάθε μέρα τις τηλεθεάσεις των ψυχαγωγικών εκπομπών, λες και παρακολουθούν την εξέλιξη μιας λοίμωξης από το μικρόβιο του Πρωτέα, που οδηγεί σε σηψαιμία τον άνθρωπο... Μη χειρότερα... Πάμε όλοι μαζί, λοιπόν, ν’ απολαύσουμε μπουρμπουλιστό καφέ διαβάζοντας. Ξεκινάμε από μία ευχάριστη είδηση: Ενας από τους πιο σημαντικούς Ελληνες συνθέτες, ο Αντώνης Μιτζέλος, δημιουργώντας τη μουσική της ταινίας με τίτλο «Κοινός παρονομαστής» και με το τραγούδι «Νίκα τον Χρόνο», που ερμηνεύει η Μαρία Ασλανίδου, ήδη έχει σαρώσει διεθνή βραβεία.

Ο «πατέρας» του ιστορικού συγκροτήματος «Τερμίτες», που σφράγισε με τις συνθέσεις του την ιστορία του progressive rock στην Ελλάδα αναγνωρίζεται διεθνώς ως ένας από τους μεγαλύτερους συνθέτες στο είδος του. Και τώρα πίσω στα δικά μας.

Εξαιρετική και ως ηθοποιός

Επρεπε να δω τη Χριστίνα δίπλα στον Κρατερό Κατσούλη, και συγκεκριμένα στην υπέροχη στήλη που παρουσιάζει ο ηθοποιός, «Κοντά στον βασιλικό», για να καταλάβω ότι πρέπει να παίξει σε θεατρική παράσταση σύντομα!

Ο Κρατερός, αφού της είπε ότι «μαχαίρωσε» πισώπλατα άλλη παρουσιάστρια (την Τατιάνα δηλαδή), με σκοπό να πάρει -η Χριστίνα- την εκπομπή της -από την Τάτη-, της θύμισε ότι κάποτε το «Κους-Κους» του Αlpha και με την Κατερίνα Καραβάτου την «κακοποίησε» σε σχέση με τις τηλεθεάσεις, για να συμπληρώσει ότι τώρα τη βλέπει (τη Χριστίνα) να αγκαλιάζεται με την Κατερίνα (τη γυναίκα του δηλαδή). Ναι, τα έλεγε όλα αυτά με χαιρέκακο στυλάκι. Η Λαμπίρη, γιατί όσο πλάκα και να ήταν, αυτά τα κουβέντιαζαν ευρέως (αυτό το «ευρέως» δεν σας «τσακίζει»;) στα κομμωτήρια, όχι μόνο δεν «λούφαξε» σε δικαιολογίες… αλλά τον «τσάκισε» Του ανακάτεψε τόσο την προσωπική ζωή και του σύστησε ν’ αρχίσουν να διαδίδουν κάτι σχετικό με εγκυμοσύνη ή με χωρισμό, με έμφαση στον ρόλο ενός τρίτου προσώπου, για να φτάσει στο τέλος να τον σηκώσει από τη θέση του λέγοντας ότι «φτάνει πια με τους ηθοποιούς που θέλουν να κάνουν τους δημοσιογράφους» (που και ψέμα δεν το λες). Χριστίνα, μην το καθυστερείς άλλο. Κάν’ το τώρα (Σκέψου ότι καμία θεατρική παράσταση δεν σε υποχρεώνει να ξυπνάς στις τρεισήμισι το πρωί).

Στα ύψη ο Χρήστος

Τα πήρε όλα και έφυγε ο Φερεντίνος. Τίναξε την τηλεθέαση στα ύψη ο Χρήστος μου, με τον οποίο υπηρετήσαμε μαζί φαντάροι…

Πολύ το χάρηκα, γιατί τον Χρήστο τον αγαπάω χρόνια τώρα, από την εποχή που ήταν «ιπτάμενος» και καθόλου τζέντλεμαν (αλλά αυτό αρέσει στις γυναίκες), όταν διάβασα ότι το «Ακου τι είπαν βραδιάτικα» του Alpha συγκέντρωσε το 29,5% του γενικού συνόλου και το 35,3% του δυναμικού κοινού, αγγίζοντας σε τέταρτο ακόμα και το 41,1% (21:30-21:44).

iΕιρήνη Μερκούρη ( καλλιτέχνιδα). Εχει να δει τηλεόραση, δήλωσε, περισσότερο από ενάμιση χρόνο. Το βράδυ ακούει μόνο το Ραδιόφωνο της Εκκλησίας της Ελλάδος και ηρεμεί. Και αν θέλετε κάτι πιο ρυθμικό, Ειρήνη (αναρωτιέμαι τώρα), επιλέγετε κάτι από ωδές της Ειρήνης Παππά;

iΑνθιμος Ανανιάδης (διεθνής ηθοποιός). Είπε: «Εχω ζήσει τα ξέφρενα πάρτι του Hollywood. Θυμάμαι είχα πάει σε ένα πριβέ πάρτι στο Μαλιμπού στο L.A., που είχε θέμα το λευκό -ήταν όλοι ντυμένοι στα λευκά- και είχε κρατήσει δυο μέρες. Εκεί, βέβαια, αν πας, δεν μπορείς να φύγεις...». Πότε θα μάθουμε για την απόδραση από το «λευκό πάρτι»; Πώς φτάσατε αρτιμελής ανάμεσά μας πάλι; Ποιοι σας βοήθησαν; Πόσες μέρες κράτησε η ομηρία σας;

iΕμαθα ότι η Χριστίνα Παππά και ο Νίκος Γεωργιάδης ετοιμάζουν εκπομπή που θα προβάλλεται Σαββατοκύριακο από τη συχνότητα του Epsilon. Τελικά, στο συγκεκριμένο κανάλι όλοι, αν μπορούσαν, θα στριμωχνόντουσαν το ΣΚ.

Αναμονή μετά την κούραση

Καταρχήν, επειδή έχω δει αποσπάσματα από την κανονική εκπομπή «Hash tag» της Ελεονώρας Μελέτη, σας αναφέρω ότι είναι ιδιαίτερη. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι, κατά τη γνώμη μου, απευθύνεται σε νεανικό κοινό, που δεν έχει κερδίσει το Εpsilon ακόμη. Η πρώτη εκπομπή που παρακολούθησα και όπου η Μελέτη παρουσίαζε σε μας την τηλεοπτική της πορεία από... έως σήμερα ως τηλεθεάτρια με κούρασε. Ομως, το σκηνικό-φωτισμός-styling τα βρήκα εξαιρετικά. Θα περιμένω, όμως, μέχρι την Τρίτη, να προβληθεί το πρώτο επεισόδιο, και μετά ξαναγράφουμε.

Διάβασαν λογοτεχνία

Τελικά, οι επαναλήψεις αποτελούν βάλσαμο για τους παραγωγούς, αλλά και τους ακροατές ή τους τηλεθεατές. Το γράφω γιατί εγώ την εκπομπή «Φώτης και Μαρία», που είναι η αγαπημένη μου τηλεοπτική εμμονή, τη βλέπω ξημερώματα. Ετσι, λοιπόν, το προηγούμενο Σάββατο, 11 παρά 20 τη νύχτα, παρέα μου έχω τη Σανέλ (το ένα από τα πέντε σκυλιά μου), τον γάτο Νυχτούλη, ο οποίος γουργουρίζει, και το ραδιόφωνο είναι συντονισμένο στον ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1. Είναι η στιγμή που ακούω σε επανάληψη την εκπομπή του Βαγγέλη Περρή και της Νέγκα... Γελάω!

Τι άλλο μπορώ να κάνω ακούγοντας... Ξαφνικά μαθαίνω από τη φωνή του Περρή ότι η Σταματίνα Τσιμτσιλή έχει γράψει βιβλίο-μυθιστόρημα. Καταλαβαίνω από τα λεγόμενα των παρουσιαστών ότι πρέπει να «φλερτάρει» (ο τρόπος γραφής, όχι προς Θεού η Σταματίνα) με τη Λένα Μαντά... μέχρι που η Νέγκα αρχίζει μετά από προτροπή να διαβάζει αποσπάσματα.

Η γυναίκα αυτή (η Αθηναΐς) πρέπει να «καεί στην κόλαση», καθώς διάβασε με άθλιο τρόπο το απόσπασμα όπου η ηρωίδα του βιβλίου συναντάει τον άντρα της ζωής της, τον Ορέστη, ο οποίος τη σώζει από την... κόλαση, με τον Βαγγέλη να υπαινίσσεται ότι η συγγραφέας έχει εμπνευστεί από βιωματικές εμπειρίες.

Καταλαβαίνω λοιπόν (Θεέ μου, τι μπορεί να σου προκαλέσει μια νύχτα βροχερή και κρύα με το ραδιόφωνο ανοιχτό) πόσο μου λείπει από το ραδιόφωνο το διάβασμα βιβλίων σε συνέχειες... Ευχαριστώ τους παραγωγούς που με ταξίδεψαν στον χρόνο, τότε που η γιαγιά μου άκουγε κάθε μέρα από το κρατικό ραδιόφωνο (την εποχή των παγετώνων) σίριαλ σε συνέχειες.

Ο Περρής αποθέωσε τη συγγραφέα Σταματίνα, λέγοντας ότι του θυμίζει ένα «πάντρεμα» Ντοστογιέφσκι και Παπανώτα. Και τελειώνω γράφοντας ότι για τον Ντοστογιέφσκι κάτι έχει «πάρει το αυτί μου» ότι έχει γράψει. Για τον Παπανώτα δεν ήξερα. Θα το ψάξω.