Δ. Κοκκινίδης:"Είχε εμφανιστεί πλαστό έργο μου και είχα κάνει αμέσως αγωγή"
<p>Οι πληγές της ελληνικής αγοράς, το ερασιτεχνικό εμπόριο και η αγωγή στον οίκο Bonhams</p>
Στην ελληνική αγορά τέχνης δύο είναι τα μεγάλα αγκάθια που τη ματώνουν καθημερινά: κανένας δεν παραδέχεται τα λάθη του, και κανείς δεν χαίρεται με την επιτυχία ενός άλλου.
Ετσι συνέβη όταν αποκαλύφθηκαν οι τελικές επιλογές του Ελληνα πρωθυπουργού, όσον αφορά τους πίνακες και τους καλλιτέχνες που ξεχώρισε για τα πολιτικά του γραφεία.
Αντί λοιπόν η αγορά της σύγχρονης ελληνικής τέχνης να χαρεί με το ότι ο κ. Τσίπρας, σε αντίθεση με τις προηγούμενες κυβερνήσεις επέλεξε, ως επί τω πλείστων έργα ζώντων καλλιτεχνών, (κάτι που σαφώς ευνοεί την κρίση σήμερα), προτιμά να έχει αρνητική ψυχολογία και... να σπείρει ζηλοφθονία και κριτική.
Πώς και γιατί επέλεξε τον Δημοσθένη Κοκκινίδη;, ακόμα κάποιοι αναρωτιούνται, καθώς ένας από τους πίνακες που αποτέλεσαν προσωπικές επιλογές του κ. Τσίπρα, για το πρωθυπουργικό του γραφείο στο Μέγαρο Μαξίμου. Πρόκειται για το κίτρινο του Κοκκινίδη με τίτλο «Αντίθεση».
Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά, από ότι ίσως κάποιοι να φαντάζονται.
«Με κάλεσε ο ίδιος ο Τσίπρας και μου ζήτησε να δει έργα μου», αποκαλύπτει σε συνάντησή του με την «Ε», ο ζωγράφος. «Η επιλογή όμως, δεν έγινε με τη μία. Πέρασαν πολλά έργα μου από το γραφείο του. Και αυτό που του έκανε εντύπωση και του άρεσε πιο πολύ, ήταν το συγκεκριμένο», διηγείται.
Ούτε ο καλλιτέχνης δεν είχε συνειδητοποιήσει την επιλογή του πρωθυπουργού μέχρι την ημέρα που πήγε να δει το έργο τοποθετημένο επισήμως στο γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου. «Οταν πήγα στο Μαξίμου, και μπήκα μέσα και είδα κρεμασμένο το έργο, κατάλαβα και συμφώνησα ότι ταιριάζει. Τόσο με τον ίδιο τον Τσίπρα, όσο και με το γραφείο του», εκμυστηρεύτηκε.