ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
«Το αγόρι που αρνείται να μεγαλώσει»: Μία συγκινητική ιστορία που προκαλεί προβληματισμό για το μέλλον του κόσμου
Ένας μικρός ήρωας που σταμάτησε να μεγαλώνει για να αλλάξει τον κόσμο
Ένα «αγόρι που αρνείται να μεγαλώσει» σε ένα κόσμο που πνίγεται στο πλαστικό και πετάει τρόφιμα, αντιδρά και ορθώνει το ανάστημά του απέναντι στο παγκόσμιο πρόβλημα της καθημερινής ρύπανσης, σπατάλης και αδιαφορίας για το που μεγαλώνει εκείνο, οι φίλοι του αλλά και εμείς οι ίδιοι.
Πρόκειται για έναν μικρό ήρωα που δεν μένει στα λόγια, αλλά πραγματικά σταματάει να μεγαλώνει και σιγά σιγά δεν είναι μόνο του, καθώς αποκτά φανατικούς υποστηρικτές, άλλα παιδιά που ενστερνίζονται το όνειρο του για ένα καλύτερο αύριο.
Μέσα από τα μάτια αυτού του μικρού πρωταγωνιστή, η Lidl Ελλάς δημιούργησε μία νέα τηλεοπτική ταινία, με τίτλο «Το αγόρι που αρνείται να μεγαλώσει», με στόχο την ευαισθητοποίηση των πολιτών. Μία μικρού μήκους ταινία που καλεί όλους τους Έλληνες να πάρουν από αυτό την σκυτάλη και να προχωρήσουν στον δρόμο για ένα πιο «πράσινο» μέλλον.
Σε μία εποχή όπου η επιλογή για ανακύκλωση έχει γίνει πλέον επιτακτική ανάγκη, η Lidl Ελλάς δεσμεύεται και αυτή με τη σειρά της για ένα καλύτερο αύριο, τόσο για τους μικρούς όσο και για τους μεγάλους, με πρωταγωνιστή το περιβάλλον.
H αλυσίδα σούπερ μάρκετ που έχει αποδείξει έμπρακτα πολλές φορές το όραμα της για την προστασία του περιβάλλοντος, μας υπενθυμίζει πως ως κάτοικοι της Ελλάδας αλλά και ολόκληρης της υφηλίου, έχουμε το χρέος να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητά μας βασικές πρακτικές που θα ενδυναμώσουν το πράσινο αποτύπωμα της χώρας.
Και μπορεί η ανακύκλωση και η παραγωγή νέων συσκευασιών να ακούγονται ίσως μικρά βήματα, ωστόσο βάζοντας την ανακύκλωση συσκευασιών στην καθημερινότητά μας, χτίζουμε μία έμπρακτη περιβαλλοντική συνείδηση την οποία κληροδοτούμε μαζί με έναν καθαρότερο πλανήτη στις επόμενες γενιές.
Αυτό το κληροδότημα είναι που Lidl Ελλάς θέλει να μεταλαμπαδεύσει μέσα από την νέα 360ο καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας, αποτυπώνοντας δημιουργικά δύο βασικές θεματικές βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
Οι δύο αυτοί άξονες αφορούν στη μείωση του πλαστικού και στη μείωση της σπατάλης των τροφίμων και οι πιο κατάλληλοι «δάσκαλοι» για να μας διδάξουν την κοινωνική ευθύνη, δεν είναι άλλοι από τα ίδια τα παιδιά.
Μέσα από αυτή την αφυπνιστική καμπάνια, η εταιρεία αναδεικνύει την ανησυχία των παιδιών για τα προβλήματα που δεν έχουν να κάνουν μόνο με το αύριο αλλά και με το σήμερα. Η καμπάνια απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα και για την υλοποίησή της χρειάστηκε συντονισμός πολλών ομάδων: οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory με τη δυνατή ιδέα, οι άνθρωποι της Filmiki Productions με σκηνοθέτη τον Augusto Fraga και διευθυντή φωτογραφίας τον Ευθύμη Μπακατάκη.
Η μουσική του Νίκου Πορτοκάλογλου δίνει στην ταινία τον ρυθμό και την ενέργεια για έναν καλύτερο κόσμο, για ένα #kaliteroavrio.
Η καμπάνια κλείνει αισιόδοξα καθώς η αρχή έχει ήδη γίνει από τη Lidl Ελλάς, η οποία κάθε μέρα πραγματοποιεί καινοτόμες ενέργειες και πρωτοποριακές δράσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Πρόκειται για έναν μικρό ήρωα που δεν μένει στα λόγια, αλλά πραγματικά σταματάει να μεγαλώνει και σιγά σιγά δεν είναι μόνο του, καθώς αποκτά φανατικούς υποστηρικτές, άλλα παιδιά που ενστερνίζονται το όνειρο του για ένα καλύτερο αύριο.
Μέσα από τα μάτια αυτού του μικρού πρωταγωνιστή, η Lidl Ελλάς δημιούργησε μία νέα τηλεοπτική ταινία, με τίτλο «Το αγόρι που αρνείται να μεγαλώσει», με στόχο την ευαισθητοποίηση των πολιτών. Μία μικρού μήκους ταινία που καλεί όλους τους Έλληνες να πάρουν από αυτό την σκυτάλη και να προχωρήσουν στον δρόμο για ένα πιο «πράσινο» μέλλον.
Σε μία εποχή όπου η επιλογή για ανακύκλωση έχει γίνει πλέον επιτακτική ανάγκη, η Lidl Ελλάς δεσμεύεται και αυτή με τη σειρά της για ένα καλύτερο αύριο, τόσο για τους μικρούς όσο και για τους μεγάλους, με πρωταγωνιστή το περιβάλλον.
H αλυσίδα σούπερ μάρκετ που έχει αποδείξει έμπρακτα πολλές φορές το όραμα της για την προστασία του περιβάλλοντος, μας υπενθυμίζει πως ως κάτοικοι της Ελλάδας αλλά και ολόκληρης της υφηλίου, έχουμε το χρέος να υιοθετήσουμε στην καθημερινότητά μας βασικές πρακτικές που θα ενδυναμώσουν το πράσινο αποτύπωμα της χώρας.
Και μπορεί η ανακύκλωση και η παραγωγή νέων συσκευασιών να ακούγονται ίσως μικρά βήματα, ωστόσο βάζοντας την ανακύκλωση συσκευασιών στην καθημερινότητά μας, χτίζουμε μία έμπρακτη περιβαλλοντική συνείδηση την οποία κληροδοτούμε μαζί με έναν καθαρότερο πλανήτη στις επόμενες γενιές.
Αυτό το κληροδότημα είναι που Lidl Ελλάς θέλει να μεταλαμπαδεύσει μέσα από την νέα 360ο καμπάνια εταιρικής υπευθυνότητας, αποτυπώνοντας δημιουργικά δύο βασικές θεματικές βιώσιμης ανάπτυξης της εταιρείας.
Οι δύο αυτοί άξονες αφορούν στη μείωση του πλαστικού και στη μείωση της σπατάλης των τροφίμων και οι πιο κατάλληλοι «δάσκαλοι» για να μας διδάξουν την κοινωνική ευθύνη, δεν είναι άλλοι από τα ίδια τα παιδιά.
Μέσα από αυτή την αφυπνιστική καμπάνια, η εταιρεία αναδεικνύει την ανησυχία των παιδιών για τα προβλήματα που δεν έχουν να κάνουν μόνο με το αύριο αλλά και με το σήμερα. Η καμπάνια απλώνεται σε όλα τα παραδοσιακά και νέα διαφημιστικά μέσα και για την υλοποίησή της χρειάστηκε συντονισμός πολλών ομάδων: οι άνθρωποι της Lidl Ελλάς με τη στρατηγική επικοινωνίας, οι άνθρωποι της διαφημιστικής εταιρίας The Newtons Laboratory με τη δυνατή ιδέα, οι άνθρωποι της Filmiki Productions με σκηνοθέτη τον Augusto Fraga και διευθυντή φωτογραφίας τον Ευθύμη Μπακατάκη.
Η μουσική του Νίκου Πορτοκάλογλου δίνει στην ταινία τον ρυθμό και την ενέργεια για έναν καλύτερο κόσμο, για ένα #kaliteroavrio.
Η καμπάνια κλείνει αισιόδοξα καθώς η αρχή έχει ήδη γίνει από τη Lidl Ελλάς, η οποία κάθε μέρα πραγματοποιεί καινοτόμες ενέργειες και πρωτοποριακές δράσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη.