ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Γιατί οι Έλληνες δεν πάνε με τα πόδια στη δουλειά τους;
Οι γυναίκες περπατούν περισσότερο από τους άντρες
Περπάτημα και ποδήλατο κατά τις καθημερινές μετακινήσεις, φαίνεται να προσφέρουν σημαντικά οφέλη στην υγεία. Στην Ελλάδα όμως τα πράγματα δεν είναι και τα καλύτερα σε σχέση με τα οφέλη αυτά.
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
-Οι εργαζόμενοι άνδρες περπατούν πολύ λίγο σε σχέση με τις εργαζόμενες γυναίκες, διότι οι τελευταίες έχουν και την ευθύνη των καθημερινών αγορών. Επιπλέον, το αυτοκίνητο της οικογένειας το οδηγούν οι πρώτοι.
-Οι εργαζόμενοι, άνδρες και γυναίκες, σε ποσοστό 93%, πηγαίνουν στη δουλειά τους στην Αθήνα με κάποιο μηχανικό μέσο. Πρόκειται για ένα πρόβλημα που η πηγή του είναι η ίδια η οργάνωση γενικά της ελληνικής πόλης, της οποίας οι κάτοικοι διαθέτουν ελάχιστη ευελιξία ως προς την αγορά εργασίας.
-Στην Αθήνα μόνο το 53% των εργαζόμενων φτάνει με τα πόδια στο μετρό ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στο Παρίσι είναι 95% λόγο του ότι ανήκουν σε μια πόλη φιλική στον πεζό.
-Τα παρκαρισμένα πάνω στα πεζοδρόμια αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, τα περίπτερα και τα εκτιθέμενα εμπορεύματα, οι σπασμένες πλάκες και οι λακκούβες, κυριαρχούν στις εικόνες του δρόμου της ελληνικής πόλης. Πρόκειται για εμπόδια που επηρεάζουν σημαντικά την ταχύτητα του πεζού.
-Πολύ πιο σοβαρή είναι η επίπτωση στην ασφάλεια και το κοινωνικό περιβάλλον: το πολύ στενό πεζοδρόμιο υποχρεώνει α) τον πεζό να χρησιμοποιεί και το οδόστρωμα, κάτι που είναι εξαιρετικά επικίνδυνο σε μεγάλους δρόμους και β) δυο άτομα που είναι μαζί να περπατούν χωριστά.
ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
-Οι εργαζόμενοι άνδρες περπατούν πολύ λίγο σε σχέση με τις εργαζόμενες γυναίκες, διότι οι τελευταίες έχουν και την ευθύνη των καθημερινών αγορών. Επιπλέον, το αυτοκίνητο της οικογένειας το οδηγούν οι πρώτοι.
-Οι εργαζόμενοι, άνδρες και γυναίκες, σε ποσοστό 93%, πηγαίνουν στη δουλειά τους στην Αθήνα με κάποιο μηχανικό μέσο. Πρόκειται για ένα πρόβλημα που η πηγή του είναι η ίδια η οργάνωση γενικά της ελληνικής πόλης, της οποίας οι κάτοικοι διαθέτουν ελάχιστη ευελιξία ως προς την αγορά εργασίας.
-Στην Αθήνα μόνο το 53% των εργαζόμενων φτάνει με τα πόδια στο μετρό ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στο Παρίσι είναι 95% λόγο του ότι ανήκουν σε μια πόλη φιλική στον πεζό.
-Τα παρκαρισμένα πάνω στα πεζοδρόμια αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, τα περίπτερα και τα εκτιθέμενα εμπορεύματα, οι σπασμένες πλάκες και οι λακκούβες, κυριαρχούν στις εικόνες του δρόμου της ελληνικής πόλης. Πρόκειται για εμπόδια που επηρεάζουν σημαντικά την ταχύτητα του πεζού.
-Πολύ πιο σοβαρή είναι η επίπτωση στην ασφάλεια και το κοινωνικό περιβάλλον: το πολύ στενό πεζοδρόμιο υποχρεώνει α) τον πεζό να χρησιμοποιεί και το οδόστρωμα, κάτι που είναι εξαιρετικά επικίνδυνο σε μεγάλους δρόμους και β) δυο άτομα που είναι μαζί να περπατούν χωριστά.