ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Η κουλτούρα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και η καλλιέργεια ορθής οδηγικής συμπεριφοράς
Tα εστιατόρια και τα μπαρ μπορεί να παραμένουν κλειστά, αλλά η διάθεση των εργαζομένων της εστιάσης για επιμόρφωση παραμένει σταθερή, αν όχι αυξημένη λόγω και του περισσότερου διαθέσιμου χρόνου. Την ίδια στιγμή, η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και η συνεχής ευαισθητοποίηση και ενημέρωση για το συγκεκριμένο θέμα παραμένουν πάντα επίκαιρα.
Δεν πρέπει να υποτιμούμε άλλωστε το γεγονός ότι η κατανάλωση αλκοόλ από τις περισσότερες ηλικίες άνω των 18, είναι άμεσα συνυφασμένη με ένα ευρύ φάσμα κοινωνικών δραστηριοτήτων. Πάντα όμως η κατανάλωση πρέπει να συνδυάζεται με γνώση των κινδύνων που προκύπτουν από την αλόγιστη κατανάλωση.
. Καίρια δράση στον τομέα της καλλιέργειας μίας κουλτούρας υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και ορθής οδηγικής συμπεριφοράς με στοχευμένες δράσεις έχει αναλάβει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μπίρας στην Ελλάδα.
Η εταιρεία διοργανώνει κατά καιρούς ποικίλες δράσεις σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να ενημερώνει σωστά το καταναλωτικό κοινό για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης κατανάλωσης. Προς την ίδια κατεύθυνση, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη προϊόντων χωρίς αλκοόλ τα οποία κερδίζουν ολοένα και περισσότερο την προτίμηση των καταναλωτών της τα τελευταία χρόνια .
Τον Δεκέμβριο η εταιρεία πραγματοποίησε διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα την «Υπεύθυνη Διάθεση και Κατανάλωση Αλκοόλ», σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και με την υποστήριξη της μη κυβερνητικής οργάνωσης «Νηφάλιοι-Στην Υγειά μας», το οποίο παρακολούθησαν bartenders από όλη την Ελλάδα.
Συνολικά, περισσότεροι από 70 εργαζόμενοι σε καταστήματα εστίασης ενημερώθηκαν από πιστοποιημένους εκπαιδευτές για θέματα που αφορούν στο αλκοόλ αλλά και για το ρόλο που επιτελούν οι επαγγελματίες του χώρου τους στην ορθή διάθεσή του ως, αναμφίβολα, ένας από τους σημαντικότερους κρίκους στην αλυσίδα πώλησης του αλκοόλ στον τελικό καταναλωτή. Στόχος του σεμιναρίου ήταν να ενισχύσει την κοινή προσπάθεια ενσωμάτωσης της κοινωνικής ευθύνης στην κουλτούρα των Bartenders κατά την πώληση αλκοόλ.
Αφορμή για τη διοργάνωση της συγκεκριμένης εκδήλωσης αποτέλεσε η συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την ορθή οδηγική συμπεριφορά, που διοργάνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στις αρχές του 2020 και συμμετείχαν σημαντικοί θεσμικοί και κοινωνικοί φορείς.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναφέρθηκε ότι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επιδεινώνουν το πρόβλημα είναι η ελλιπής εκπαίδευση και ενημέρωση σχετικά με τους κινδύνους που εγκυμονεί η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ αλλά και το ότι η υπεύθυνη κατανάλωση είναι αλληλένδετη με την υπεύθυνη διάθεση του αλκοόλ από τους επαγγελματίες του χώρου.
Δεν πρέπει να υποτιμούμε άλλωστε το γεγονός ότι η κατανάλωση αλκοόλ από τις περισσότερες ηλικίες άνω των 18, είναι άμεσα συνυφασμένη με ένα ευρύ φάσμα κοινωνικών δραστηριοτήτων. Πάντα όμως η κατανάλωση πρέπει να συνδυάζεται με γνώση των κινδύνων που προκύπτουν από την αλόγιστη κατανάλωση.
. Καίρια δράση στον τομέα της καλλιέργειας μίας κουλτούρας υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και ορθής οδηγικής συμπεριφοράς με στοχευμένες δράσεις έχει αναλάβει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, η μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής μπίρας στην Ελλάδα.
Η εταιρεία διοργανώνει κατά καιρούς ποικίλες δράσεις σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της να ενημερώνει σωστά το καταναλωτικό κοινό για τη σημασία και την αξία της υπεύθυνης κατανάλωσης. Προς την ίδια κατεύθυνση, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία επενδύει συνεχώς στην ανάπτυξη προϊόντων χωρίς αλκοόλ τα οποία κερδίζουν ολοένα και περισσότερο την προτίμηση των καταναλωτών της τα τελευταία χρόνια .
Τον Δεκέμβριο η εταιρεία πραγματοποίησε διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα την «Υπεύθυνη Διάθεση και Κατανάλωση Αλκοόλ», σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και με την υποστήριξη της μη κυβερνητικής οργάνωσης «Νηφάλιοι-Στην Υγειά μας», το οποίο παρακολούθησαν bartenders από όλη την Ελλάδα.
Συνολικά, περισσότεροι από 70 εργαζόμενοι σε καταστήματα εστίασης ενημερώθηκαν από πιστοποιημένους εκπαιδευτές για θέματα που αφορούν στο αλκοόλ αλλά και για το ρόλο που επιτελούν οι επαγγελματίες του χώρου τους στην ορθή διάθεσή του ως, αναμφίβολα, ένας από τους σημαντικότερους κρίκους στην αλυσίδα πώλησης του αλκοόλ στον τελικό καταναλωτή. Στόχος του σεμιναρίου ήταν να ενισχύσει την κοινή προσπάθεια ενσωμάτωσης της κοινωνικής ευθύνης στην κουλτούρα των Bartenders κατά την πώληση αλκοόλ.
Αφορμή για τη διοργάνωση της συγκεκριμένης εκδήλωσης αποτέλεσε η συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με θέμα την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και την ορθή οδηγική συμπεριφορά, που διοργάνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στις αρχές του 2020 και συμμετείχαν σημαντικοί θεσμικοί και κοινωνικοί φορείς.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αναφέρθηκε ότι ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που επιδεινώνουν το πρόβλημα είναι η ελλιπής εκπαίδευση και ενημέρωση σχετικά με τους κινδύνους που εγκυμονεί η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ αλλά και το ότι η υπεύθυνη κατανάλωση είναι αλληλένδετη με την υπεύθυνη διάθεση του αλκοόλ από τους επαγγελματίες του χώρου.